AKP'ye Geçen Keçiören Belediye Başkanı Özarslan'dan İlk Açıklama: 'Halkımızla Kucaklaşmaya Geliyoruz'

AKP'ye Geçen Keçiören Belediye Başkanı Özarslan'dan İlk Açıklama: 'Halkımızla Kucaklaşmaya Geliyoruz'

1 dk okuma 1 okuma 0 yorum Kaynağa Git

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından partisinden istifa eden ve Adalet ve Kalkınma Partisi'ne (AKP) geçişinin rozetinin takıldığı Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, bu önemli gelişmenin ardından ilk açıklamasını yaptı. Genel Merkez'den ayrıldığını belirten Özarslan, "Genel Merkezimizden çıktık, Keçiören'imize doğru geliyoruz. Halkımızla kucaklaşmaya geliyoruz. Bizi bekleyin." ifadelerini kullandı.

Bu açıklama, Özarslan'ın parti değişikliğinin ardından Keçiören halkıyla doğrudan temas kurma niyetini ortaya koyuyor. Siyasi kulislerde, belediye başkanının bu hamlesinin yerel yönetimdeki dengeleri nasıl etkileyeceği ve AKP'nin yerel siyasetteki gücünü nasıl pekiştireceği merak ediliyor. Özarslan'ın, yeni parti rozetiyle birlikte halka seslenişi, hem kendi siyasi geleceği hem de Keçiören'deki hizmet anlayışı açısından yeni bir dönemin başlangıcı olarak yorumlanıyor.

Özarslan'ın "halkımızla kucaklaşma" vurgusu, siyasi kariyerinde yeni bir sayfa açtığı bu dönemde, seçmenleriyle bağını güçlendirme ve yerel projelerle ilgili beklentilere yanıt verme stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor. Önümüzdeki süreçte Özarslan'ın belediye hizmetlerine yönelik atacağı adımlar ve AKP içindeki konumu, siyasi gözlemciler tarafından yakından takip edilecektir.

Paylaş: WA

Yorum Yaz

Yorum yapabilmek için hesabınıza giriş yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap

Yorumlar (0)

Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!